Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. januar 2010

Nytt stoltrekk



Storesøster hadde en stol med rosa plysjtrekk, og etter noen års bruk - revnet trekket.
Stolramma blei lagt på loftet i tilfelle jeg skulle finne på å lage nytt trekk engang.
Og det fant jeg plutselig på nå ...



To fleece tepper som lå og slang, ble klippet opp i tynne remser - som tykt garn ...
Så satte jeg i gang å hekle - rundt og rundt med fast masker ....

Siste runde lagde jeg staver med en luftmaske mellom hver.
Så fletta jeg en lang "tråd" som jeg sydde trekket fast på ramma med.



Vips; EN NY STOL ...

3 kommentarer:

  1. Så smart!! Jeg er SÅ imponert over kreativiteten din!! Tommelopp!!

    SvarSlett
  2. Denne ble skikkelig stilig, Sidsel!
    Jeg mener - hekle fleecetepper? hvem tenker på sånt! :D Genialt.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails