Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. januar 2010

SNART HELG

Jeg liker å være litt på forskudd ... men det er ikke alltid det lar seg gjøre for en 6 barns mamma. 
I dag - en dag på forskudd - er jeg ferdig med helgavasken, har handla til helga og pynta litt med enda flere tulipaner.


Var ute og plukka noen kvister - som hadde fått små "museører" - og satte de i veldig varmt vann.
Jammen spratt de ut på noen timer - og ble satt i vasen sammen med tulipanene.


Ikke all pynt som blir kjøpt til jul blir pakka vekk når jula er over.
Denne fuglen på "kongleskåla" skal få være framme litt utover våren - kanskje til påskekyllingene inntar heimen.


Disse tulipanene har fått litt medfart av små barnehender.
Noen blader fattigere og noen centimeter kortere, passa de fint i en lav firkanta vase på kjøkkenet.
Ute blåser det opp til snøstorm - som du såvidt skimter i vinduene bak.
Så i kveld skal jeg kose meg med fyr i ovnen, flere kopper te og strikketøyet.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails