Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. januar 2010

♥ SØNDAG OG PIANO I STUA ♥

Søndag er slappe-av dagen, familie-turdagen, lade-opp-til-neste-ukedagen og gjøre-minst-muligdagen ...

Vi har god tid til å spise frokost sammen, tid til å være ute sammen med barna og gå på ski eller ake, lage kakao med krem og kanel som vi koser oss med foran ovnen - og mor har tid til både strikking og blogging.



På fredag var jeg en tur i Spjelkavik og hentet et piano, som noen skulle gi bort.
Nå har pianoet har kommet inn i stua, men står bare til pynt nå før pianostemmeren kommer.
Håper han klarer å stemme det - ellers blir det ovnsmat.



Jeg synes det er så vanskelig å bestemme seg for resten av møbleringen før jeg er sikker på at pianoet skal få bo her, og jeg får oppover et skap jeg har kjøpt i Kristiansand.
(Er det noen som vet om noen som kjører den strekningen og har plass til et lite skap?)



Men i morgen - i dagslys - skal jeg se litt mer på møbleringen.
Vi skal jo bo og leve her mens vi venter på det skapet og da. 

I morgen er det en ny uke og nye muligheter!

1 kommentar:

  1. Et lite skap ja... Lett å høre at du ikkje har sett det realsize:P

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails