Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. februar 2010

DE SISTE SOMMERFUGLENE FOR DENNE GANG

Det var faktisk dette jeg egentlig kjøpte sommerfugl-folien til.
Til topp-plata på et gammelt skap som lillesøster har klærne sine i.
Heldivis ble det litt folie til overs, så jeg kunne klippe ut noen sommerfugler og klistre på skapdørene og.

Resten av rommet er faktisk ikke blogg-bart. Det ble malt og ordnet til storesøster når hun ble født, for 9 år siden - og hun hadde det til hun begynte på skolen. Nå har lillesøster tatt over rommet - uten at det ble gjort noe annet med enn å bytte ut den store sengen med en grindseng.
Tror dette blir vårens prosjekt.













De tre siste sommerfuglene ble limt på skapet over arbeidsplassen min .....
Der kan de flakse rundt og vente på våren ....

post signature

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails