Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. februar 2010

FLOTT KANDELABER, andre sølvlysestaker og en Hortensia ♥

I går kveld fikk jeg en flaske vin og en innpakket gave av den 2. søsteren min.
Gaven var avlang og jeg hadde ingen anelse om hva dette kunne være.
Jeg åpnet eska og plukket ut den ene sølvdelen etter den andre ....
Og etter litt montering ....


♥ ♥ ♥ en stor og nydelig kandelaber - som har fått plass på kjøkkenbordet ♥ ♥ ♥


Litt ny pynt på stua også - sølvlysestaker og en hvit Hortensia.
Så NÅ er jeg klar for en ny uke - med nye muligheter.


post signature

4 kommentarer:

  1. Sjå der ja, tror den er helt lik min. Er den ny eller brukt? Kjempe vakre er de iallefall.

    SvarSlett
  2. Va da veldig til produktivitet i det siste. Vi andre må ta natta til hjelp for å vær like produktiv

    SvarSlett
  3. Ørjan: Produktiviteten svinger - klarer ikke kvele den, den må bare slippes ut - ellers blir det overtrykk....
    Ester: staken er ny, ja - ikke sølv, men stål eller noe. Nydelig er den i allefall, og i bruk...

    SvarSlett
  4. Ja hvis jeg kan kjøpe de billigere av deg enn på Kid gjør jeg gjerne det..he he Du er jammen flink. Skjønner ikke åssen du får tid til alt.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails