Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. februar 2010

LUER OG PANNEBÅND

Etter guttenes ønske - har det blitt både "Heia-Norge"-luer og pannebånd.
Slikt er jo perfekt å sitte og strikke/hekle på mens jeg følger med med på OL med et halvt øye.
Lua oppe til venstre er en litt lang variant av den gode gamle Hjallis-lua. Den har mannen i huset tatt i bruk.
Lua øverst til høyre ble litt for vid, så den fikk en vrangbordkant på seg
- og ble til en perfekt "sægge"- lue til storebror.
Nest største bror - fikk pannebånd.
Lua til nede til høyre + et hekla pannebånd - ble strikket på bestilling.
Nå er OL over - og jeg har allerede funnet meg et nytt håndarbeide.
Hvit ribbstrikka ullbukse til lillesøster - mulig det blir genser også.
Strikker den litt stor - så har hun den til neste år også.
Er jo nydelig med ull under dressen, både vinter, høst og tidlig på våren.


post signature

1 kommentar:

  1. Skal si du er flittig Sidsel, De luene ble jo kjempe fine. Skikkelig OL inspirert. Har faktisk tenkt på det samme, men ikke kommet så langt som til å få det laget. Så da blir det nok ikke noe av denne sesongen:)
    Ønsker deg en fin uke:)

    Sissel:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails