Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. februar 2010

PLOMMEVIN årgang 2008



Nå er prosjekt plommevin over for denne gang.

Mannen i huset har oppigjennom de siste 10 årene hatt dette som en liten hobby - det er jo ikke store jobben med det.
Dersom plommehøsten slår til - får han det over seg - og setter noen dunker.

Nå har dunkene stått midt på gulvet i kjellerboda i 1,5 år - så da var det greit å få tappet vinen på flasker og frigjort plassen i boda igjen. (Tar vel omtrent bare 6 mnd før de er på plass igjen - dersom plommehøsten slår til)


MEN jeg skal ikke klage, jeg - den blir jo ganske god da, når den får stå så lenge.


Og stikker du innom - skal du få smake et glass du også ...


post signature

5 kommentarer:

  1. Kjekt med heimelaga og kortreist mat og drikke! Skulle gjerne smakt den, spennande!

    SvarSlett
  2. Heisan - snubla inn i bloggen din - koselig
    Eg kommer egentlig fra bud - men har flytta til sunnmøre

    Smil fra monika

    SvarSlett
  3. spar litt vin te påske da, så ska i lure me me ho hilde utover,på vinsmaking

    SvarSlett
  4. hjertli velkommen, både trøndern og bergenseren

    SvarSlett
  5. hilde kan bare lukte på, i å me ho ska kjøre me da men.....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails