Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. februar 2010

PUTERAS




Endelig er divan-kroken på kjøkkenet ferdig.

Gardinen var på plass for noen uker siden - og nå har jeg også fått sydd noen nye puter.

Fant et mellomverk som min søster (nr 2 av oss 5 søstre) har hekla en gang - det passa fint på den største puta.

De to mindre putene - ble pyntet med krone-trykk.
En kongekrone og en litt mindre dronningkrone - mente en av guttene mine det var ....


Har fornyet putene på stua også - men der med strikka trekk


Den lille har jeg vel vist før - men nå har den fått selskap av en større, med zikzak mønster på den ene siden, og rutenett på den andre ....

I kveld tror jeg at jeg skal dikte en Heia-Norge-i-OL-lue til min mann.
Han strikker jeg nesten aldri til - så NÅ får det være hans tur ....
Luer er jo så greit å strikke til TV-titting - og så blir de så fort ferdige .....


post signature

2 kommentarer:

  1. hoho. Viste ikke at jeg kunne hekle!!!Til og med gitt det vekk å. hm

    SvarSlett
  2. hei, så fine puter! :) Du er virkelig kreativ, skjønner ikke hvordan du rekker over alt!!
    Digga putene i sofaen din også, særlig den med fletter som du har vist før. Kjempenydelig! Skulle virkelig ønske jeg kunne trylle med strikkepinner..

    God Helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails