Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. februar 2010

SISTE UKES PROSJEKTER

Den siste uka har gått som en røyk. I tillegg til mine daglige gjøremål, har jeg gjort noen dekoroppdrag.
Som å tegne dette treet i størrelse 2,5 x 3 meter og skjære det ut i MDF ....


... slik at min 3. søster kunne male det hvitt - og feste det på veggen.
Dette treet skal være dekor i et formingsrom - så etterhvert blir det nok både ugler og andre fugler som vil bygge rede der.


I helgen var det noen bekjente av meg som giftet seg.
Jeg sydde "portal" til vielsesseremonien - og lagde strenghjerter som en venninne av meg pyntet med blomster. Synes de ble riktig så fine ....

Jeg lagde et hjerte av hønsenetting som også ble pyntet med blomster.

I dag er det søndag og slappe av dag .....
Kun litt strikking - tenker jeg - og lade opp til neste ukes aktiviteter ....

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails