Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. mars 2010

Hvor ble kreativiteten av?

Joda - den er her et sted - tror jeg da ....
Har masse ideèr - men er ikke i "modus" til å få de ut i praksis.
Derfor blir det bare litt småstrikk - litt hekling - og annet småtteri.

Har sett flere slike ute i Blogglandia - og nå måtte jeg jo bare prøve meg på en slik nålepute jeg også.
Dette er samme puta - men den har to helt forskjellige sider.

Lillesøster trengte en ullbukse, så da strikka jeg det til henne.
Strikka den litt lang i beina, så har hun den neste år også.

Hekleprosjekt: En av mine søstre kasta seg på strikkebølgen tidligere i vinter.
Og når toppen var ferdig strikka - var det min tur å overta, for å hekle rundt kantene.

Den ble flott med disse blonde-ermene og det bærestykket ....

Erm-detalj

Her er toppen ferdig - minus damping da ....
Jg orka ikke det, siden det henge masse løse tråder på baksiden som må festes først.
Det skal min søster få gjøre selv ....

post signature

3 kommentarer:

  1. Synes det ser ut som du har masse kreativitet jeg:)
    Så søt minstejenta var forresten:)

    SvarSlett
  2. hei
    Her ser det uyt som det fins masse kreativitet. så mykje fint!

    SvarSlett
  3. Flink søster, og utrolig nydelig datter;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails