Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. mars 2010

Jeg som trodde det var vår ....

... men den lar visst vente på seg.
Ute laver snøen ned i store mengder ....

... det er heldigvis ikke mer enn -1 grad ute - så jeg håper den forsvinner like brått som den kom.

Alle snøklokkene mine er dekket av et tykt hvitt teppe ....

.... bare noen få krokkuser står i le bak en rosebusk -
 og lengter etter sol og varme like mye som jeg gjør!


post signature

1 kommentar:

  1. hoho. ... moro med snøen. :P her smelter det heldigvis unna! Gikk på bar asfalt i dag og det var helt nydelig. :)

    takk for awarden, forresen! :) veldig koselig.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails