Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. mars 2010

Litt nytt i heimen ....

Jeg var deltaker på et stevne for kristne kvinner i helgen, som ble avholdt på Brunstad Conference Center i Vestfold. Senteret inneholder også flere butikker, og jeg måtte selvfølgelig besøke Ut fra Norden - en flott gave og interiør butikk.

Tror jeg kan si at jeg ble litt hekta på skilt - dette HOME-skiltet var ett av de som fikk være med meg hjem.

En nydelig evighetskalender - helt i min stil.
Jeg hadde en fra før - med et gammeldagsbilde av to gutter
- men den får jeg heller gi bort ...

Dette Laundry- skiltet ble med hjem til vaskerommet.


Et nydelig termometer måtte jeg også ha - er jo greit å vite hvor varmt det er i stua til enhver tid :-)


post signature

2 kommentarer:

  1. Tror kanskje den "gamle" kalenderen passe i gangen min ;o)

    SvarSlett
  2. Så masse nydelige ting!! I like! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails