Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. mars 2010

Neida, det er ikke påske enda

.... det er bare det at gul er en frisk og fin vårfarge, og kvister er jo flott dekor.....
Den nydelige muggen i bondemønster tar seg flott ut på hylla - fikk den i gave av min eldste søster for en stund siden.
Fant fram noen sølvskjeer som pynter opp i den lille muggen.


Måtte prøve meg på noen heklede egg, men synes det er vanskelig å få de i riktig fasong.
En høne/ kylling ble det også - høner er ikke gule og kyllinger har ikke kam - men, men - kreativiteten har jo ingen grenser.


I forrige uke hadde barna vinterferie - og de var rimelig klare for å lage litt vårpynt.
Jeg måtte bare finne fram det vi hadde av fargede ark, perler, tråd osv og la de holde på.
De poengterte veldig at dette IKKE var påskepynt - med vårpynt - for det er jo lenge til påske enda ....

post signature

1 kommentar:

  1. Så fin pynt! Og barna dine er kjempeflinke :) Gleder meg så til prinsessa blir stor nok til sånt :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails