Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. mars 2010

SNART KOMMER SKAPET MITT ♥

Endelig har skapet mitt begynt på den lange reisen fra Kristiansand til Molde.

Det har seg nemlig slik at i januar fikk jeg en MMS fra min 4.bror som bor i Kr.sand - med bilde av skapet under her.
Han hadde sett det i en bruktbutikk, og tenkte at dette var noe for meg.
Mulig han angret på den MMSn - for det skapet måtte jo jeg bare ha ....
Nå har det stått lagret hos noen venner av han fra begynnelsen av januar - og nå endelig har han lasta det inn i bilen og er på vei til Molde med det.

Gleder meg til å se det "live" ....
Skapet skal selvfølgelig males hvitt - og skuffehåndtakene byttes ut (tror jeg da)
Skal nok blogge det underveis ....

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails