Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. mars 2010

♥ VÅRTEGN ♥

Midt på dagen i dag, hadde vi sol og 5+ grader.
Jeg tok meg en runde i hagen, og jammen fant jeg tegn på at våren er i anmasj.

Ved sydveggen, i ly bak en rosebusk - har allerede krokusene begynt å spire.

Og under en Tuja-busk, titter snøklokkene fram.

Var på Rema i går - og der hadde fått inn potter med Påskeliljer. Selvfølgelig måtte jeg kjøpe med noen hjem.
Fikk en idè om å plante noen i hvit grus i et Norgesglass. Så får vi se om det blir noe utav det. Dekorativt er det i allefall.

Disse blomsterpottene hadde feil farge - men ved hjelp av litt sølvspray - kunne de brukes igjen.
Koselig med nye blomster og lys til helga!
GOD HELG!


post signature

4 kommentarer:

  1. Likte ideen om å plante i Norges-glas, det skal prøvast! God helg!

    SvarSlett
  2. kjære vene - dere er før oss i hvert fall! her ligger snøed dypt. :P gleder meg virkelig til våren!

    SvarSlett
  3. joda, vi har snø vi og, MEN nå smelter den fort ..... Tror jeg må finne fram veranda stolen min ...

    SvarSlett
  4. Sa koselig blogg du har!

    Ideen med lokene i Norges glass var veldig god! Ma proves! :-)

    Skriver fra England og her er det var selv om det er kjolig i lufta! Stralende sol og massevis a sprett i blomsterbedene. Trenger bare noen flere varmegrader... men det er vel a syte nar man tar i betraktning hvordan vinteren har vaert i Norge... ;-)

    ha en fin sondagskveld

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails