Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. april 2010

Da er jeg blitt 35 ....



Jeg har hatt to selskap - og fått masse gaver og blomster.
Har også fått endel penger - og de skal jeg spare til et skikkelig kamera.
Kjekt å kunne ta litt fine bilder - av barna, hus og heim - og diverse hverdagslige sysler.

Nå er det lørdagskveld i heimen - med god mat, vin og Artistgalla på tv2.
Og jeg sitter selvfølgelig med et håndarbeide i hendene.


Ble ferdig med dette grågrønne babyteppet i går - og det er allerede gitt bort i gave.
Holder på med en anna baby-gave også - som skulle vært ferdig til i morgen ....
( så har jeg 4- 5 babygaver til på vent ) Digger å lage slike små ting - til de søte små.

GOD LØRDAGSKVELD OG SØNDAG!

post signature

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen da:) Nydelig teppe du har laget!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Kjempeflott teppe, skjønt med den lille bilen i hjørnet :) Skal si du produserer!

    God Søndag :)

    SvarSlett
  3. Hei og gratulerer med vel overstått 35-årsdag, fra ei gammel barndomvenninne i sør ") Artig å følge med deg og dine.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails