Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. april 2010

GreenGate i Huttaheiti

Denne annonsen sto på trykk i den siste kommune-avisa.
Byggmakker på Aukra har egen interiøravdeling - og de selger GreenGate!!!!!

Siden jeg var en svipptur over på øya - MÅTTE jeg bare innom og se.
Stor flott interiørbutikk - og et rikelig utvalg av GreenGate.
Dama bak disken beklaget at mye av de bestilte varene var i rest
- men mitt utrente øye - kunne ikke se NOE som manglet.
Den butikken er virkelig verd er besøk!

Disse nydelige skålene ble med meg hjem - begynnelsen på min samling!

Sjelden du går ut fra Byggmakker med en så flott pose.

Og når du først sitter "fergefast" på ei øy ute i Huttaheiti (som Dronninga kalte stedet da hun åpna Ormen Langes landanlegg her ute) - besøker du de butikker som finnes.
"Garnbu" hadde de også - så jeg som har rikelig nok garn fra før - plukket med meg bare "litt" (dette er halvparten omtrent) .....
Tror det skal bli et babyteppe av bestemorsruter .....

Gleder meg til i morgen - for da skal jeg blogge om min nye investering.
Det må bare lades først .....

Ha en fin onsdags kveld!

post signature

1 kommentar:

  1. Så gøy med GreenGate på Byggmakker da. :) De skålene var råskjønne!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails