Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. april 2010

Kameraet prøves ut ....

.... på alle mulige måter. På AUTO og de andre ferdige innstillingene foreløpig - men jeg prøver å lese meg opp litt, for å utvide bruken - og få MAX bra bilder. 

Her er det tåka som fasinerer meg ....
Absolutt ikke naboens nye trampoline MED NETT!
Tenk å få noe så stygt midt i glaninga -  som ødelegger den flotte utsikten vår.
(Den skjeve stolpen er ikke så vakker den heller da)

I løpet av få minutter letter tåka ....

.... og etter noen flere minutter ser vi fjellene igjen.
(bak den stygge trampolina .... grrrr)
Nå er det strikke- og tv-tid. Har en kjole som skal være ferdig til 17.mai ....

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails