Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. april 2010

♥ KNAPPEDILLA ♥

JA - jeg samler på knapper.
Og nå i påsken var jeg så heldig å få en hel boks full av tanteLilla.

Masse knapper - i alle størrelser og fasonger-

Gullknappene ville lillebror ha - han har nemlig dilla på Sabeltann - og da er gull tingen.
Vi tredde dem på en tråd - og vips hadde han et flott Sabeltann-smykke

Jeg måtte legge alle utover bordet og nyte alle de fine fargene, fasongene og mønstrene på knappene.
Noen har allerede blitt brukt - se bare her:

Påskehekleriene mine - noen søte smekker til nye verdensborgere

FORTSATT GOD PÅSKE TIL ALLE MINE LESERE!

post signature

2 kommentarer:

  1. ja knapper er kjekt å ha:)
    kjempe fine smekker du har laga!

    SvarSlett
  2. Sååå søte smekker du har heklet. Sånt får en ikke nok av!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails