Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. april 2010

ONSDAGSBLOGGING

Jeg gleder meg til kveldsroen senker seg - og jeg kan ta fram hekle/ strikketøyet.
Siden påske har jeg hatt 5 forskjellige håndarbeider liggende - og nå har jeg lovet meg selv å ikke begynne på noe nytt før disse er ferdige ....

To nye smekker er ferdige - pakket inn og klare til å gies bort.

I går fikk jeg det over meg - NÅ skal jeg grunne verandarekkverket!
Da var det bare å benytte seg av arbeidslysten mens den var tilstede.

Lys og tulipaner - viktige elementer i mitt hus ....
Nå er det tid for en foreldresamtale, litt avsluttende husarbeide (for i kveld) -
- SÅÅÅ er det te, godstol, håndarbeide og litt tv-titting

post signature

1 kommentar:

  1. Se her du... effektiv som vanlig:) Det liker vi!! Gratulere med dagen som var foresten:)
    Ønsker deg en flott kveld!

    Sissel

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails