Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. april 2010

NIKON D-3000

Jeg var så heldig å få så mye penger til bursdagen min at nå ......


.... er jeg stolt eier av Nikon D-3000 med ekstra linse ....
TUSEN TAKK ALLE SAMMEN
Kunnskapsløs ang. kamera og fotografering som jeg er - var planen å lese gjennom bruksanvisningen i dag - før jeg begynte å bruke det.
Etter få sider - ble stoffet for tørt, og jeg begynte å prøve meg fram istedet.
MEN - jeg SKAL lese gjennom bruksanvisningen og lære meg mer - så jeg kan bruke alle mulighetene som finnes.
Ingen bilder med kamera i dag - kanskje i morra ...


post signature

2 kommentarer:

  1. Grattis med nytt kamera:)
    Gleder emg til å se dine fortografkunster:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Les denne guiden før bruksanvisningen du! Da blir det mye morsommere. :) http://www.akam.no/artikler/slik_bruker_du_et_speilreflekskamera/67155

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails