Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. april 2010

Ny vår-pynt både inne og ute

Nå er påska over - og da må jeg ha litt nye og vårlige blomster.
De gule lysene må nesten bare få stå litt til - de er nok brent ned før helgen.

Lys i Norgesglass - blir en flott lykt

Nytt kvist-hjerte og litt blomster utenfor døra ....
Jeg passer på å flytte dem inn om natta - så varer de kanskje en stund ....
I dag regner det - men vi har allikevel funnet fram stoler og bord på verandaen.
En må jo være forberdet på at sola kan titte fram!

post signature

2 kommentarer:

  1. Så koselig med vår! Gratulerer med dagen! Håper du får kake av barna dine (;

    SvarSlett
  2. Flott det ble ute hos deg da!! Har du bursdag idag? Gratulerer:)
    Koselig du ville være med på min giveaway!!
    Klem Mona

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails