Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. april 2010

♥ PÅSKEFERIE ♥

Deilig med påskeferie sammen med hele familien.
Late dager - slappe av i sofaen med hekle/ strikktøy - surfe rundt i Blogglandia - løse kryssord - gå på besøk - få besøk .....

Måtte kjøpe meg litt påskepynt og ha i hytta - lys, blomster og slikt ....

.... og en søt liten høne som havna i blomsterpotta ....

Noen kvister med egg på ( -nille er tingen) gir også vår og påskestemning.


Disse søte kyllingene (eggevarmere) poserer i vinduskarmen .....
Hekla dem for noen år siden, men må vist hekle noen flere nå så vi får en på hver ....

Ute regner det og gradestokken viser ikke med enn 6 grader. Likevell tror jeg at jeg må ta meg en tur ut - for her i hytta er det ikke mer enn 41 kvm delt på 8 personer ..... (da er badet medregnet)

Fortsatt GOD PÅSKE!

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails