Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. april 2010

RØD KÅPE til liten dukke

Endelig var kåpa HELT ferdig. (må visst dampes litt, ser jeg)
Den har lagt siden påske med halvferdig krage - og uten knapper.

Men i helga ble det gjort!


Nå har jeg bare noen få små prosjekter liggende - så da må jeg finne meg et nytt, passe stor strikkeprosjekt.
Nestminste gutt på 8, ønsker seg tynn ullgenser - så det blir nok det jeg starter på nå.



post signature

3 kommentarer:

  1. Det var ei fin kåpe - og ei fin jente. Ha en hyggelig kveld =)

    SvarSlett
  2. snakker om jente som kan posere... syykt skjønn...

    SvarSlett
  3. hei
    så nydeleg ei jente og fin kåpe:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails