Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. april 2010

SNØ - IGJEN!!!

video

Her har det snødd i hele dag - så vi har holdt oss innendørs og rydda i kjelleren.
Pakka bort vintertøy og sko - (jepp, selv om det snør i dag), tømt og vaska fryseren + rydda i håndarbeidsakene mine.
Jeg har mengder av det meste - stoff, garn, broderistoff/tråd, 3-4 nesten-ferdige broderier, 1 nesten-ferdig hardangersøm-brikke, 1 halvferdig brodert juleduk
- og enda mye mer som jeg ikke kan kvitte meg med.
Har endelig samla alt på ett sted nå, så da inbiller jeg meg at det blir enklere å finne ting
- og gjøre ferdig ting ......
Sitter og syr i knapper på en liten strikkakåpe nå. Skal blogge den i morra.

Ha en fin søndagskveld!

post signature

2 kommentarer:

  1. Så deilig å få gjort sånt på en sånn ruske-vær-søndag.Kristian fortalte meg det når han kom innom før bursdagen at mamma rydder i klær og sånt i dag:)

    SvarSlett
  2. oi oi, kjenner jeg absolutt ikke er klar for noe snø!! I går snødde det faktisk bittelitt, midt i sol og varme - vi var sikker på at det var asken, men det smelta når det landa. ;P Heldigvis!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails