Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. april 2010

♥ SOL PÅ EN SØNDAG ♥

Disse bildene er tatt i går kveld - da var det IKKE sol - men kaldt vind og av og til litt regn i luften.
Som dere ser har jeg flott utsikt fra stua mi - ser litt av Romsdalsalpene - her Ystetind inni en regnsky!
Gleder meg til jeg får lært meg mere om kamerafunksjonene - og får brukt det til slike bilder ....


Noe av utsikten min ødelegges av Relacom/Telenors latskap.
Denne stolpen har stått slik i 1,5 år - siden en voldsom høststorm vi hadde.
Er det noen som ser for seg bredbånd med max hastighet igjennom de gamle telefonledningene der? Det er faktisk det vi tilbys OG betaler for!

Mulig jeg skal sende dette bilde til dem på mail neste gang jeg mottar telefonregningen - og spørre hva jeg betaler for??

Nå skal jeg ut på verandaen og nyte søndagens solstråler - med kaffe og strikketøy!

post signature

1 kommentar:

  1. Utrolig fine bilder! Takk for kommentar på min blogg! Du hadde ett spørsmål; Det er applikasjoner ja. Og alt (hvis det ikke står spesifisert) er selvkomponert på min blogg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails