Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. april 2010

To strikktøy og litt annet bloggeri


Strikkepinner i Norgesglass, er faktisk både praktisk og dekorativt.
Har endelig fått en litt større arbeidsplass på soverommet (hadde en "hylle" på 35x75cm før).
Litt greit at symaskina og litt annet kan så framme - klart til bruk.
Det er faktisk lettere å sette seg ned der da!

Kjøpte noen fine sneller til å ha blonder på - bare 18 kr for hver av disse på Inspirerende Hobby i Molde.
De hadde noen som var litt smalere også - så jeg tror jeg skal innom en dag og kjøpe noen flere.

Den butikken er det skummelt å gå inn i.
Jeg kommer ALLTID ut igjen med garn til ett eller annet.
Feks sommerkjole i syrinfarget bomullsgarn til lillesøster ....


Eller en dag i forrige uke når jeg var innom - og bare MÅTTE kjøpe litt av det garnet her
(siden jeg ikke har strikka av det før).
Dette skal bli jakke til babyen til en venninne av meg.
Mønsteret har hun valgt selv - mens garn/ fargevalget er mitt.
(Fargen er mye penere i virkeligheten - mer lik fargen på bomullsgarnet over her)



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails