Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. mai 2010

17.mai-kjole, lue og noen pannebånd

Joda - jeg rakk det akkurat.
Ferdig å feste tråder sent i går kveld - så fikk jeg vaska den og tørka den i dag.

 Så da blir lillesøster riktig så fin i morgen 

 Lillebror har "bestilt" sommerlue for lenge siden - men jeg har glemt helt av det.
- "i kan ikkje ha Børre-lua i 17.maitoget - den e av ull og klør og e varm ...."
Så da måtte mor til å sy.
Spidermann strykemerke er farktisk fra H&M - 3 merker for 39,- trorjeg det var

 I samme slengen lagde jeg noen pannebånd til meg selv.
Kjekt å ha til å holde bort håret når jeg går på fjellet .....

Nå må jeg ha litt mat - før siste innspurt -
en skjorte igjen å stryke og en kake igjen å pynte .....

SÅ KAN 17.MAI BARE KOMME!!!


post signature

3 kommentarer:

  1. Syng som fuglen,kan du ha 17.mai. Passer utmerket godt.

    Kjolen til Alma var rålekker. Du er bare helt fantastisk Sidsel. Ikke mange mødre som deg!!!!!!!!!

    Ha en fotreffende fin 17.mai alle sammen og syng som fuglen!!!! Klem fra tante Åse

    SvarSlett
  2. Så fin kjole, da. Tenker lillejenta blir fin. Ha en fin 17. mai-feiring i morra. Og du, kom gjerne å sjekk huset når du kommer sørover ")

    SvarSlett
  3. nydelig kjole. God 17.mai !

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails