Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. mai 2010

ÅRETS FØRSTE TOPPTUR

Jeg liker å gå på fjellet - men gjør det likevel altfor sjeldent.
Så når jeg fikk tilbud om å være med på Julaksla (476 moh) - kunne jeg ikke si nei.
Med nye "spinkelbeins" bukser - og friskt mot - la vi i vei.
I følge "turboka for Molde og omegn" er dette en tur på 2+1,5 time, men "spreke" som vi er - brukte vi 1 time opp og 1 time ned. (mulig trykkfeil i den boka??)

Litt av det flotte Moldepanoramaet sett fra fjellet ved Mordalsvågen

Nydelig solnedgang over Aukra (Gossa) ca kl 22.10
(faktisk bare mobilbilder i dag)
Første, men garantert ikke siste fjellturen min i år.
Med slik flott natur rundt oss - kan vi jo ikke la være å bruke den.

Nå venter strikketøyet - begynner å haste litt nå......

post signature

2 kommentarer:

  1. Så deilig med fjelltur, da. Og så fint vær. Det er vel godt å ha naturen "rett utafor stuedøra". God helg!

    SvarSlett
  2. Heldige som har sånn natur i nærheten.
    Og snasne sko under her. Så faktisk goe ut å gå med ja:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails