Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. mai 2010

Endelig litt vår i hagen

Jeg måtte bare ut og ta noen bilder av våren ...
Etter iskalde dager med snø - var det godt med litt sol og 8 grader i dag.

8 tulipaner kommer opp ved sydveggen hvert år.
Ute kan de stå opp til 14 dager - men hvis jeg blir fristet til å ta de inn - dør de etter bare 2-3

Tulipaner, noen påskeliljer og en rosebusk - men ikke noe vakkert bed.
Må grave og drenere rundt huset - så mulig jeg lager bed etter det er gjort.
Men det blir ikke i år!

Hele plena er full av slike.
Aner ikke hva slags blomst det er, kanskje noen andre vet?

Nå kommer mini-påskeliljene fra i fjor.
Dette er løkene jeg satt ut i fjor - når de var avblomstret inne.

Masse knopper på kirsebærtreet. I fjor var det faktisk noen bær også.
Skal ta bilde av hele treet når det står i full blomst.

post signature

1 kommentar:

  1. Så deilig med vår, da. Håper det er slutt på snøen, nå. Du prøver kameraet ditt ser jeg - og det går jo bra!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails