Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. mai 2010

Gammelt hagebord blir nytt

En av mine søstre - den midterste av oss - har hatt dette stående på verandaen noen år.
Nå trengte det en oppussing - i allefall et strøk maling

Men enkle løsninger er ikke veien å gå, bestandig.
Etter mye frem og tilbake ble det bestemt at den gamleplata måtte vike
for en ny plate som skulle flislegges.
Noen nye glassmosaikk fliser - i kombinasjon med noen gamle litt større fliser
.... og jeg skulle få lov å kreere som jeg ville ....
(min sønn på 11 år tok bilde av meg - og han synes det var SÅ fint, at dette må du ha på bloggen)
Her sitter jeg på kjøkkenbordet (som brukes til altmulig) og legger flis ...

Må si meg fornøyd med kveldens resultat - ferdig "fliset" - og bare fuging igjen.
Kanskje blir det en glassplate på toppen, for å bevare overflaten.
Eller noen form for lakk?
Er det noen som har peiling på slikt?
Forslag mottas med takk!

Nå venter strikketøyet - og jeg strikker babyjakke i takt med at babyens mor har rier.
Lurer på hvem som kommer først i mål?


post signature

1 kommentar:

  1. Oioi!!! Nesten for fint til å brukes... Nå mangler kun bordet på verandaen, så er vel den klar for mange sene sommerkvelder...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails