Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. mai 2010

NÅ er det vår ........

Nydelig vær i dag og - men ikke helt blå himmel - så da passet det å jobbe litt også.
I tillegg til å knipse bilder av blomster og slikt - har jeg hjulpet Mr.Handyman å støpe i kjelleren.
Så nå er det bare vegg og trappemaling som gjenstår - og det er MITT domene....
Jeg liker å male, jeg - så dette er ikke noe jeg gruer meg til.
Det er bare det at det er så mye jeg ellers har lyst å gjøre - UTE!!!

Plante i bed og kasser for eksempel ....
Kan ikke skryte på meg grønne finger - men jeg LIKER å holde på - så da blir det jo litt utav det også .....

Innimellom det andre jeg gjorde - bakte jeg Bounty-kake.
Det var intervju med med en lokal "kake-baker" BakeKakeSøte i lokalavisa i dag - og der var det en oppskrift jeg bare MÅTTE prøve ut.
"Krem på toppen" - ble til prikker hos meg - litt mere dekorativt, siden jeg droppa hakka sjokolade til pynt.

Ellers har jeg stikka ferdig kjolen til lillesøster - og begynt på en sommerlig lue til henne.
Så nå slapper jeg av med strikketøy, vin og en mann ved min side (som ser på tv-film)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails