Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. mai 2010

RØDE SKO

Måtte ha meg en shopping runde i dag, for å komplementere alle 17.mai antrekkene.
Så nå håper jeg at alt er i boks.
(må vel ta meg en siste sjekk på det en av de nærmeste dagene)

Viste jo kjolen jeg hadde sydd om til skjørt i forrige innlegg
- og hadde planer om noe hvitt eller rødt til det.
MEN rødt er jo IKKE årets farge - så det var ikke så lett.

Da ble det heller hvit overdel og jakke
(og hvite tights - som jeg ikke er sikker på om jeg tør bruke)

.... og så skoa da .....
Passe høy hæl - og passe pris - og ikke minst passe RØDE og helt meg.
Har gått i dem i to timer nå - uten å få vondt i beina.

Gleder meg til 17.mai, jeg!!!

Nå skal jeg ut i sola på verandaen og strikke på kjolen til lillesøster.
Må bli ferdig den også ....

post signature

3 kommentarer:

  1. Nydelig sko Sidsel:) Me like!

    Fikk begynt på 17 mai antrekk i dag jeg og har litt igjen kan en trygt si. Veldig fint at butikkene er åpent noen dager til før 17 mai.

    Ønsker deg en forsatt fin tirsdag:) Og lykke til med kjolen;)

    SvarSlett
  2. Nye moderne sko til Oda:)

    SvarSlett
  3. De skoa har jeg i hvite ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails