Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. mai 2010

Sy-lyst på besøk

Av og til får jeg lyst å sy - men det går gjerne fort over.
Gjerne så fort at det blir liggende igjen endel halvferdige produkter.
Nå har sy-lysten vært innom noen dager - uten at jeg har hatt noe å sy av.
Helt til jeg kom på at jeg kunne sy om gamle klær.

Et av mine dongri skjørt var tynnslitt i baken - så ved å klippe av det slitte feltet bak + linning og glidelås - ble det perfekt lengde til storesøster.
Vrangbord oppe - litt blonde og litt solsikkestoff (fra et annet skjørt) nederst.
Storesøster var kjempefornøyd med enda et skjørt i sommergarderoben.

Fikk noen gamle lin hånduker av mamma - som hun har vevd.
En hvit og en med blå striper på kantene.
Vips - ble dem til ei flott pute på kjøkkensofaen.

Har en kjole/ tunika til lillesøster liggende også - som mangler kantebånd.
Får ta den en annen dag - tror jeg ..... for nå er det natt ....

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails