Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. mai 2010

Terrasseliv

Da har vi flytta ut på terrassen.
Jeg er ikke ferdig å male rekkverk enda - derfor får jeg heller ikke møblert og laga til slik jeg vil ha det.
Satte opp en vegg på kortenden av terrassen i fjor - den skjermer både for innsyn og vind - og er fin å henge blomster på

Stemor blomstrer villig - den har stått her siden begynnelsen av april og overlevd både snø og regn

Alle måltid inntas utendørs - i går hadde vi spinatsuppe med egg og urtebrød - på bestilling fra minstemann.
Familien ble raskt delt i to leire - vi som HATER spinatsuppe - og vi som vil ha det så ofte som mulig .....

Nå skal jeg ut å nyte solen - for jeg ser det er meldt regn til kvelden og helga ....
Håper det slår feil - og vi får nyte sola flere dager ....

post signature

1 kommentar:

  1. Hmm... Nice...
    Passe d om i stikk innom å "inspisere" verandaen før dugis i kveld?? Svar på msn...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails