Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. mai 2010

Tunika

Ikke så mye håndarbeid på meg for tiden - men litt strikking innimellom blir det.
Tunika til lillesøster av Chiri Alpakka - garn som jeg betalte 10 kr pr nøste for.
Deilig ull/ silke kvalitet.


Begynte på 17.mai-kjole til lillesøster for litt siden - men med tynne pinner og 400 masker gikk det heller tregt.
Heldigvis oppdaget jeg en feil, og måtte ta strikketøyet av pinnene.
Da ser jeg at dette blir altfor stort og vidt!!!
Så jeg rakk opp og begynte på nytt, med 100 færre masker.
Vet ikke om jeg blir ferdig til 17., men det er lov å håpe ...

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails