Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. mai 2010

Vakker vestlandsnatur

Jeg er så heldig å ha masse turmuligheter rett utenfor stuedøra.
4-5 topper som jeg kan GÅ til fra stuedøra, og setter jeg meg i bilen og kjører 5-15 minutter, har jeg så mange fjell - at jeg kan gå på forskjellig fjell hver uke.
Og med fjell, mener jeg slike som er over 300 moh!

I dag hadde vi min søster og hennes familie på grilling og kaffe på terrassen.
Etter å ha inntatt større mengder mat og drikke - fant vi ut at en fjelltur var på sin plass.

Vi gikk opp på Storklauva (312moh) og ned igjen over Svartnakken, ca 1,5 time fra dørstokken, opp på fjellet og ned igjen.
Det var sol og varmt - og flott utsikt over Aukra (øy)
Jeg bor til høyre i bildet - på fastlandet vel og merke!

- vakker natur -

Nydelig i skogen nå, med hvitveis og Aurikkel i alle solhellinger.
(bare mobilbilder i dag og)
Nå skal jeg strikke videre på kjolen til lillesøster - som MÅ være ferdig til 17. mai!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails