Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. juni 2010

En rød stol, et bord og en koseklut

Jeg var med å arrangere loppemarked i dag
Hadde bestemt meg på forhånd, at INGENTING skulle bli med hjem til meg
Men - når jeg fant en RØD stol - da tok kjøpesyken overhånd ....
Plukka også med meg en bok, noen glass og en skål - MEN det var nytte ting - som jeg virkelig trengte .....

I går ble jeg ferdig med bordet til min søster - det blei skikkelig fint når jeg fuga det med lyse fuger

Og endelig fikk lillesøster en NY koseklut - med kaninhode .....
Fant et mønster hos Garnstudio på kosekluter - som jeg brukte som retningslinje.
Hun er nemmelig avhengig av hull til å putte fingrene i - og pelsgarn til å kose med

Nå skal jeg ut i sola og hekle videre på en poncho av restegarn.

HA EN FIN LØRDAG ETTERMIDDAG OG KVELD !!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails