Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. juni 2010

Hekla poncho

Hekla poncho til storejenta mi når hun var 3,5 år.
Tenkte kanskje den begynte å bli liten til henne nå når hun snart blir 10 - og at den snart passet til lillejenta - men det ville ikke den store høre snakk om.
Dersom hennes poncho ble for kort - kunne jeg bare fikse den så den ble lengere ....

Så skulle lillejenta også ha poncho - måtte jeg bare lage en ny.
Er stortsett restegarn (fra Rema) jeg har brukt her.
(MorAase superwash)

Sjekk jenta som er fornøyd da .....
Hun poserer villig vekk straks hun ser et kamera
Og med nye klær - forventer hun å bli tatt bilde av ......

Nå har jeg endelig fått begynt på et babyteppe.
Det skal være til min svigerinnes baby - og ifølge planen har jeg ca 2 mnd på meg.
Håper jeg rekker litt mere også før den babyen kommer .....

post signature

2 kommentarer:

  1. Så flott poncho du har heklet - og så nydelig vesla var i den! Kjempefin blogg du har! Legger meg til som følger:-)

    Veldig koselig at du vil være med i give away hos meg:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen Sidsel!

    Du har vunnet i min lille give away:-) Sender du meg en mail med adressen din, så skal jeg få avgårde premien. Det er klikkbar mailadresse på bloggen min, oppe til høyre.


    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails