Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. juni 2010

SE, MIN KJOLE

Da er HELE Fretex kjolen sydd om.
Aner ikke hva min søster betalte for den - men hun kjøpte den bare pga det fine stoffet.

Dukkemor er så stolt av kjolen - hun danser gjerne på bordet for at jeg skal få ta bilder av henne.
Hele kjolen og skjørtet jeg sydde til meg selv, kan du ser her.

Små prinsesser må jo ha slott!
Sydde et lite "slott" av noen gamle gardiner som jeg tredde inn på et elektrikerrør.
Laga tak av en stor stoffsirkel (med hempe på midten).

post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble:) Flink du er altså..

    SvarSlett
  2. Så fin ei prinsesse:) kjempe nydeleg kjole!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails