Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. juni 2010

Stikka jakke og kyse

Endelig ferdig med enda et av mange håndarbeidsprosjekter.
Har strikka jakke og kyse til babyen til en venninne av meg

I dag er babyen 1 uke gammel - og det er på tide å gå på barselbesøk.

Men jeg er ikke "håndarbeidsledig" på en stund.
Ponchoen av restegarn har jeg kommet ca halvveis på - og deretter venter et babyteppe....
(+ mange andre idèer jeg går og ruger på)

post signature

4 kommentarer:

  1. ...og jeg er den heldige venninna! Snakker om altså! Ble helt rørt over å få en så flott, håndlaga gave til Fredrikke. Veldig koselig at du kom på barselsbesøk i går, Sidsel. Er ikke akkurat for ofte her nede! Velkommen tilbake snart!

    SvarSlett
  2. å den var fin, heldige vennina di:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig sett!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails