Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. juli 2010

Fortsatt i feriemodus

Må bare vise fram et av mine sommerlige loppefunn
En nydelig kaffekanne med blomster på
Bare 200 kroner for denne og et sausenebb ....

Har mange flotte rosebusker i hagen - denne sto her da vi flytta hit
Aner ikke hva den heter, men den er lakserosa og dufter deilig

I går pynta jeg med noen greiner inne - siden vi ikke er så mye ute og får nyte dem der

MEN - når det regner ute, kan jeg være inne og strikke
Så nå er endelig det mønstrete zikk-zakk babyteppet ferdig.
Det er strikka i Daletta - et tynt ullgarn jeg ikke har brukt før
Dette morsomme mønsteret, fant jeg på Pickles-siden - en side hvor jeg henter masse inspirasjon.
Nå er jeg igang med et nytt teppe - denne gangen i rillestrikk, og helt hvitt.

HA EN FIN LØRDAGSKVELD

post signature

1 kommentar:

  1. Så flott kaffekanne du hadde funnet... utrolig hva en finner på disse loppisene rundt omkring:)
    Nydlige roser da... du får nyte de så lenge de blomstrer:)
    Så pene fargere du har brukt på teppet:) Heldig den som får bruke det:)

    Ha en strålende kveld:)¨

    Sissel

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails