Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. juli 2010

SOMMERSTRIKK

Hadde med meg både hekletøy og strikketøy når vi reiste på ferie - men begge deler ligger nedpakket i en skuff

Istedet kjøpte jeg inn bomullsgarn i forskjellige farger - og strikker kjøkkenkluter

Noen blir nok gitt bort når vi skal på besøk til min manns tante og onkel - i deres sommerhus ...

.... og de andre havner nok på hytta som mor og far nettopp har kjøpt ....

Dit skal også dette håndkleet - som skal henge ved kjøkkenvasken

Nå er jeg på leting etter mønster på grytekluter - av den gammeldagse sorten .... for det må vi også ha på hytta ....

post signature

1 kommentar:

  1. Ønsker meg slike strikka-kluter til bursdagen min...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails