Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. juli 2010

SOMMER OG SOL; OG OVER 10.000 BESØKENDE

Her er vårt ferieparadis.
Ungene bader, spiser is, leker med nye og gamle venner
- og mor får tid til å nyte solen, ta bilder og gjøre litt håndarbeide.
OG; - vi er deltakere på et av Norges største kristne stevne




Storesøster er på farten hele dagen - og da er det greit at jeg kan nå henne på mobilen.
Hekla derfor ei lita veske med lang hank - så nå er telefonen med overalt

Lillesøster liker også å være på farten - helst på egenhånd
Siden hun ikke har fylt 2 år enda og ikke sier så mye forståelig -
hekla jeg et armbånd til henne, og skrev navn og telefonnummer på.
Og om dere lurte - ja, jeg har fått 2 telefoner på en uke - om at noen har funnet en liten pike på rømmen 

 Sommerstrikketøy må være av bommullsgarn, så nå strikker jeg kluter.
 Lite og kjekt strikketøy som kan taes med hit og dit - strikkes på mens jeg soler meg - eller passer på barna som bader
Jeg har IKKE bada enda i år - tror jeg venter til temperaturen er over 25 grader ....

Mens jeg sitter og skriver innlegget - oppdager jeg at telleren på bloggen har passert
 10.000 besøkende

TUSEN TAKK til alle dere som stikker innom meg - og en spesiell takk til alle dere som legger igjen en kommentarer

post signature

1 kommentar:

  1. Fantastisk kjekt å feriere sammen med deg.
    Elsker deg!
    Som blogg besøkende nr. 10000! så vanker det kanskje en premie.....
    Einar

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails