Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. august 2010

1-2-3 LUE

Tror jammen jeg har blitt bitt av luebasillen
Stakk innom Fretex i dag - og kom ut igjen med 3 plagg for omsøm (luesøm)

Denne TINE t-skjorta var jo ganske kul i seg selv, men jeg såg for meg at den ble enda kulere som lue

Har laga meg maler i forskjellige størrelser - så da er det bare å tegne av
Noen sømmer senere ....

Hva synes dere???
Både mottakeren og jeg er strålende fornøyd i allefall !!!
TINE merket sto egentlig i nakken på t-skjorta, men måtte klippe det ut og sy det på lua
Resten av Fretex-funnene blir nok blogget etterhvert som de blir omsydd ...

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails