Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. august 2010

Bord, bakst og en rockering

Starta dagen bra i dag - synes jeg
Fikk baka opp ukesrasjonen med brød - og i tillegg både snurreboller og skinkehorn
Idet jeg var ferdig med baksten - kom sola fram - og jeg tok med meg ferske horn og strikketøyet ut

Fikk pakke i posten i dag - Rockering  .....
Har shoppa endel på nettet i det siste - er så enkelt og greit å handle fra sofaen
Men tror nok MrPostmann begynner å lure snart - pakke levert på døra flere ganger i uka ...???

Ungene synes det var så stas å prøve - men en ring på 1,7 kg er nok litt for tung for et barn
Istedet lekte de sirkus - og hoppet gjennom ringen ...

Her snekres det bord som skal stå foran den benken i bakgrunnen (men et annet sted)
Det var så vanskelig å finne et som var akkurat passe stort - så jeg tegna ett selv - og ba pent om ikke mannen kunne snekre et
Han sitter og jobber på pc hele dagen - så han gjør gjerne noe HELT annet når han kommer hjem (lage mat ,snekre bord o.l.)
Med god hjelp av de to minste - ble det bord til meg (oss)

Nå er bordet grunna - og i løpet av helgen håper jeg å få malt det ferdig
Tror nok den benken også må ha et strøk - når jeg først er igang

(joda, jeg har prøvd rockeringen, men det egner seg ikke på bilde)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails