Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. august 2010

Et babyteppe til - en seng og noen puter

Dette er sånne strikktøy som jeg liker - som jeg slipper å se på når jeg strikker
Og derfor går det også fort unna
MorÅse superwash-garn i rillestrikk
Legger opp 3 masker og øker på hver omgang - en maske før den siste maska - helt til 160 masker
Etter det er det felling - strikke sammen maske nr 2 og 3 på hver pinne til jeg har 3 masker igjen

Til slutt hekler jeg en kant rundt - og hekler eller applikerer litt pynt på
Enda en teppegave til mitt kommende tantebarn ....

Lillesøster har vokst ut av grindsenga - allerede når hun var 20 mnd, klatret hun utav den
Siden det har den stått med grinda nede, så hun ikke skal ramle så langt når hun klatrer ut
Kjøpte en brukt furuseng - som ble kortet ned og malt
Tok av kulene på sengestolpene - tror jeg skal sette på noen nye
Kanskje noen glassknotter??

Når senga ble sagd av, måtte jeg korte madrassen også
Madrass -avkappet ble delt passe biter som fikk trekk - og vips hadde jeg noen flere puter i hagebenken ...


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails