Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. august 2010

Hobbyfotograf

Jeg kjøpte meg kamera for pengene jeg fikk til min 35 års dag i vår.
Og jeg tror nok jeg kan si at jeg er blitt hekta på fotografering
Kamera er alltid med - på tur, i bilen, på stranda osv .....

Når jeg plutselig får øye på et flott fjell utenfor bilvinduet - så MÅ jeg jo bare ta bilde av det ....

Bildene er tatt med 55-200 linse, og max zoom
(jeg kan ikke sånne fancye fotouttrykk)

Disse tre bildene over her er tatt fra fergekaia på Sølsnes utenfor Molde
(på vei mellom hjemme og hytta)
Er oppvokst i Molde - men aner ikke hva disse fjellene heter
Er det noen der ute som vet????

Disse to lekne reveungene møtte vi på like utenfor Moldes bysentrum
Ikke verdens beste bilder - men hva kan man vente da, når jeg knipser ut igjennom bilvinduet - i fart .....


Et lite blogginnlegg på lørdagskvelden - inni mellom biff og rødvin, komiprisen og kveldsnytt ...

GOD HELG!!


post signature

2 kommentarer:

  1. Så morsomt at du fikk bilde av revene. Det er vel ikke så ofte de viser seg. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Takk for trivelig kommentar på bloggen!
    Fant mønstret til Mariusgenser med rundfelling i et hefte fra Sandnes Garn, tror heftet heter "Klassisk"

    Genseren er utrolig lett å strikke.

    Ha ei trivelig uke!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails