Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. august 2010

Lueproduksjon

Det jeg liker BEST med å sy - er at jeg blir så fort ferdig
Når jeg strikker og hekler - tar det jo gjerne flere dager før jeg er ferdig
Men med søm - da er jeg ferdig etter noen minutter
I allefall når jeg syr luer .........

Har laga meg en mal som jeg legger på og tegner rundt
Så syr jeg 3-4 sømmer - og VIPS er lua ferdig
I dag ble det 2 "ballong" luer og 1 "melke" lue i størrelsen store barn/ dame
Så si ifra da om du er interessert ....

Måtte prøve meg på litt applikasjon også
Det tar litt mere tid - men det var gøy!
Ser for meg at jeg skal bruke det i et baby(lappe)teppe
Men, men - må ha noen å sy det til først .....


Nå er det strikketid - må strikke ferdig en dress + lue og sokker til mitt 12. tantebarn som kan bli født når som helst .....

post signature

4 kommentarer:

  1. Kjempefine luer! Det melkestoffet er bare så utrolig fint! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det? Og helt enig i at sying er å foretrekke. Liker at det går litt unna:-)

    Kjempesøte applikasjoner!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar. Jeg er hlet imponert over all kreativiteten din. Og pågangsmotet med tanke på alle dukene og serviettene. I helga har jeg gjort alt annet enn å være på nett, derfor lite oppdatering fra min kant.

    Så lekre de luene ble! Er enig med deg i at det går fortere å sy enn andre ting. Men så kan jeg ikke hekle. Og strikkingen kvalifiserer også til null resultat. Kluten jeg startet på for et år siden, med for mange masker, og for tynne pinner er enda ikke ferdig. På symaskinen går det i helt enklee ting foreløpig. Men det kommer seg. Har du tips til hvor jeg kan finne mønstre til enkle klær?

    SvarSlett
  3. haha, den melkelua var rååå!!!

    SvarSlett
  4. Jeg blir nesten helt satt ut av all kreativiteten din...hvor henter du inspirasjon fra??
    Jeg strikker litt, skal begynne å sy snart og holder på å lære meg å hekle...men det går ikke så fort :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails