Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. august 2010

Røsslyngkrans og nydelige roser

Plutselig er høsten er her.
Om morgenen er det under 10 grader - og selv om sola titter fram, blir det ikke særlig varmt.

Storejenta mi og venninnene hennes plukka masse røsslyng til meg - så jeg
fikk bundet en krans til ytterdøra.
Men jeg er ikke helt fornøyd .... med den døra, altså ....
Døra er brunbeiset - og veldig praktisk i forhold til skitne barnefingre -
MEN når jeg henger opp pynt på den - vises den nesten ikke.
Brunfargen og det mørke glasset sluker på en måte pynten ....  
Alternativet er eggehvit dør - men ser for meg den fort vil bli veldig skitten.

Hva synes dere jeg skal gjøre???

Selv om høsten er her - blomstrer fortsatt rosene mine.
Denne planta jeg for en mnds tid siden - og nå er den full av knopper.
Det er en buskrose som kan bli flere meter høy - og full av hvite blomster.


Nå er det tv- og strikketid - har et prosjekt jeg MÅ bli ferdig med denne uken ...


post signature

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fin kransen ble! Det fikk jeg lyst til å prøve:-) Har liksom ikke tenkt at jeg kan lage krans av røsslyng. Og tenk hvor lekker den hadde blitt mot en hvitmalt dør:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tror nok den døra må bli hvit, å blir d altfor mange fingermerka på som ikkje går av, så e d bare å ha malinga på lur og male over ;o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails